Alla inlägg den 17 september 2010

Av Jenny - 17 september 2010 16:04

Hahaha läste denna på min kompis sida var bara tvungen att lägga ut denna här testa detta svaret blir verkligen inte vad man trodde så roligt även nr 35 är rolig titta på det om ni orkar :)

 

Gå in på Google och välj "kartor".Tryck på "vägbeskrivning".Skriv "Tokyo" i A och "New York" i B.Tryck "hämta vägbeskrivning"Scrolla ner till punkt 21 i vägbeskrivningen

 

Tjingeling

Av Jenny - 17 september 2010 14:35

Halloj alla där ute.

 

Idag var jag väldigt omotiverad att komma till jobbet klagade ett tag då å då men jag jobbade ihop med min underbara arbets kamrat som snabbt fick bort dom dåliga tankarna    Sen gick det bara av farten med allt ihopa. Alla var uppe folk duschade frukost serverad alla personal luncher samt boende luncher gick snabbt förbi. Sen var det reflextion och ner med boende på dans och sedan gå hem   

 

Toppen bra dag så även negativa dagar kan vändas till posetiva iallafall med bra arbetskamrater på jobbet. Shit va roligt vi hade . Tänk att så lite kan roa en.

 

Nu sitter jag i soffan och slappar ett tag innan ja skall hoppa in i duschen och sedan börja fixa mig för kvällen. Vi ska bort på middag(pizza & cola) hemma hos Thord & Mia ska bli så himla roligt och trevligt. Väldigt glad över att jag fått chansen att lära känna dessa människor.

 

Ha det bra alla där ute så får jag se om ja hinner skriva något mera idag.

 

Trevlig kväll och helg

 

Tjingeling

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards