Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Nu är jag tillbaka

Av Jenny - 22 januari 2011 21:44

 

Hej alla där ute!

 

Tänkte att nu är det dags att ta upp det hära igen och börja blogga har ju vart borta ett bra tag,men kännt att krafterna inte funnits där som ja velat:)

Men nu är jag tillbaka   

 

Idag har jag bara haft en riktigt slappar dag bara tagit det lungt och ätit god mat som min underbara sambo gjorde det blev jasmin ris och ungsbakad fläskfile med hemma gjord sås på champinoner,skinka,vitlök och gul lök shit va gott det vart min lilla kock   

 

Tiden har gått men i mitt    kommer du alltid finnas min underbara farmor jag saknar dig önskar att jag kunde få se dig en sista gång igen.Smärtan är nästan helt overkligen att man kan sakna någon så otroligt mycket att det gör så ont i hela kroppen. Idag fick ja datumet för din begravning och det känns så overkligen men ändå känns det skönt att veta att du äntligen fått frid. Man är så egoistisk som tänker på sig själv att man hela tiden vill ha dig i sin närhet att veta att ja kan hälsa på dig när man vill, men nu går det inte.Nu får ja ta ett sista farväl av dig och det bli när du ligger i kistan   

 

Vila i fred min underbara farmor du kommer föralltid finnas i mitt hjärta och i mina tankar. I mitt minne kommer ja alltid bevara dom fina minnen ja fått tillsammans med dig och det är många. Jag hoppas att du har det bra där du är nu för du har lämnat ett stort tomrum i mitt liv ÄLSKAR DIG!

 

Ibland känns livet så overkligen svårt men man klarar av allt fast man inte tror det . Livet är inte alltid en dans på roser utan man måste anta visa utmaningar här i livet för att ta sig vidare. Vi människor är MYCKET starkare än vad vi själva tror.

 

Hoppas att ni alla får ha en toppen kväll där ute så hörs vi en annan dag.

 

  

Det är roligt att leka så ja bjuder på denna bild ;)

 
 
Emily

Emily

23 januari 2011 10:25

Hej hej!
Kul med bloggen!:)
Maten lät ju inte helt fel!!
Nu är det ett bra tag sedan vi sågs!
Vad säger du om att styra upp något i veckan?
Kraam!

http://mlysliv.blogplatsen.se

Jenny

23 januari 2011 12:26

Hej Hej !
Tack det var ett tag sen ja skrev så kände att nu är det dags igen:)
Maten vart sjukt god han är duktig min lilla kock.
Ja absolut vi får höras i veckan och försöka styra upp något är för länge sen vi sågs.

ha det bra Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 20 maj 2011 15:27


Körde sambon till jobbet sen bar det av till stallet där jag och min vän sanna hade bestämmt träff. Vi stog och pratade en stund och hämtade sedan in hästarna från hagen.   blev först en uteritt i skogen och red sedan en sväng på ridbannan. Ho...

Av Jenny - 19 maj 2011 23:34

Hejsan alla glada människor där ute i nattens mörker=)   Tiden har bara rullat iväg och ja ska vara helt ärlig så har jag nästan glömt bort min lilla blogg. Men nu känner jag att det är dags att börja ta upp skrivandet på allvar igen      Det...

Av Jenny - 3 februari 2011 20:41

Hejsan alla glada bloggare.   Nu är det väl dags för lite uppdatering av bloggen och dagarna som gått :)   Måndag: Ledig dag från jobbet som gick i slappar tecken :) blev inte alls mycket men passade på att städa undan lite här hemma.sen bar ...

Av Jenny - 29 januari 2011 21:19


Hej alla glada bloggare!   Har just kommit hem från en lång dag på jobbet som har gått rätt okey trotts allt som hänt där idag:)   Men ja fick ett samtal av min mor nu på kvällen,ett samtal ja gärna kan glömma.Mamma berättade att hennes kusi...

Av Jenny - 27 januari 2011 22:37

Hej alla glada !!   Ska bara skriva lite snabbt innan ja skall lägga mig ner i min underbart sköna säng:)   Shit va roligt och mysigt det vad idag på ikea vi måste åka ditt snart ... Det är så skönt att bara gå runt och titta och få lite nya ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards