Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Jenny - 23 januari 2011 20:37

 

Hej alla glada:)

 

Shit va tiden bara rinner iväg när man är ledig önskar att den kunde lite långsammare men icke sa nicke vill den det.

 

Idag har vart en riktigt mys dag bara tagit det lungt,men hunnit med en hel del.

 

Först bar det av stallet för att fixa i ordning allt där sen har vi tvättat och städat innan svärföräldrarna kom på besök.vi följde sedan med dom hem och åt god mat (tacos) det var länge sen vi åt det :) sen vart det att slå sig ner i soffan och kollade på den spännande handbolls matchen på tv och YES sverige vann med 29-25 bra jobbat killar  

 

Nu sitter jag i soffan och försöker förstå mig på hur photo shop fungerar hehe tack snälla svärfar som installerade det på datan. Nu har ja något att göra under dagarna om ja känner mig rastlös*Tack Tack*

 

Nej nu är det dags för mig att vara lite sociall den lilla tiden som vi skall vara kvar hos svärisarna innan vi ska rulla hemåt.

 

Ha det bra alla där ute så hörs vi en annan dag annan tid men samma kanal:)

 

Tjingeling

 

  

Skön stil;)

Av Jenny - 23 januari 2011 12:11

Hej alla glada människor där ute!!

 

Sitter här och kollar runt på olika sidor och försöker hitta fina vår/sommar kläder samt vår/sommar saker till hemmet,men ja kan inte hitta något som faller mig i smaken   så därför tänkte ja att jag lägger ut det här och kollar om någon har några bra tips till mig vart jag skall leta :) vill ju skapa lite vår känsla här hemma nu är så trött på vintern om man får säga så *hehe*

 

Idag kommer svärföräldrarna på besök och det skall bli trevligt inte alltid dom kommer hem till en,så det är tur att man klev upp rätt tidigt för att hinna städa undan lite   

 

snart är det även dags att kliva ner till tvättstugan så att man får lite rena kläder kan vara smart att ha det till hands eller vad tycker ni?

 

Ha det så bra alla där ute och lämna gärna ett litet avtryck efter er.

 

Kramar

 

Tjingeling

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards