Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Rolig dag på jobbet!

Av Jenny - 17 september 2010 14:35

Halloj alla där ute.

 

Idag var jag väldigt omotiverad att komma till jobbet klagade ett tag då å då men jag jobbade ihop med min underbara arbets kamrat som snabbt fick bort dom dåliga tankarna    Sen gick det bara av farten med allt ihopa. Alla var uppe folk duschade frukost serverad alla personal luncher samt boende luncher gick snabbt förbi. Sen var det reflextion och ner med boende på dans och sedan gå hem   

 

Toppen bra dag så även negativa dagar kan vändas till posetiva iallafall med bra arbetskamrater på jobbet. Shit va roligt vi hade . Tänk att så lite kan roa en.

 

Nu sitter jag i soffan och slappar ett tag innan ja skall hoppa in i duschen och sedan börja fixa mig för kvällen. Vi ska bort på middag(pizza & cola) hemma hos Thord & Mia ska bli så himla roligt och trevligt. Väldigt glad över att jag fått chansen att lära känna dessa människor.

 

Ha det bra alla där ute så får jag se om ja hinner skriva något mera idag.

 

Trevlig kväll och helg

 

Tjingeling

 

 
 
Ingen bild

Thordan

17 september 2010 18:02

Nej, nej, inte pizza och Cola. Vi ska ha en Italiensk afton med en liten skvätt av amerikanska inslag, that's all ;)

Jenny

18 september 2010 10:04

sorry ska komma ihåg det till nästa gång lovar ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 20 maj 2011 15:27


Körde sambon till jobbet sen bar det av till stallet där jag och min vän sanna hade bestämmt träff. Vi stog och pratade en stund och hämtade sedan in hästarna från hagen.   blev först en uteritt i skogen och red sedan en sväng på ridbannan. Ho...

Av Jenny - 19 maj 2011 23:34

Hejsan alla glada människor där ute i nattens mörker=)   Tiden har bara rullat iväg och ja ska vara helt ärlig så har jag nästan glömt bort min lilla blogg. Men nu känner jag att det är dags att börja ta upp skrivandet på allvar igen      Det...

Av Jenny - 3 februari 2011 20:41

Hejsan alla glada bloggare.   Nu är det väl dags för lite uppdatering av bloggen och dagarna som gått :)   Måndag: Ledig dag från jobbet som gick i slappar tecken :) blev inte alls mycket men passade på att städa undan lite här hemma.sen bar ...

Av Jenny - 29 januari 2011 21:19


Hej alla glada bloggare!   Har just kommit hem från en lång dag på jobbet som har gått rätt okey trotts allt som hänt där idag:)   Men ja fick ett samtal av min mor nu på kvällen,ett samtal ja gärna kan glömma.Mamma berättade att hennes kusi...

Av Jenny - 27 januari 2011 22:37

Hej alla glada !!   Ska bara skriva lite snabbt innan ja skall lägga mig ner i min underbart sköna säng:)   Shit va roligt och mysigt det vad idag på ikea vi måste åka ditt snart ... Det är så skönt att bara gå runt och titta och få lite nya ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards