Alla inlägg den 16 september 2010

Av Jenny - 16 september 2010 21:56

Skriver ett snabbt litet inlägg innan jag ska bege mig till sängen.

 

Idag var  det pup/kräft afton på jobbet riktigt roligt att se alla så glada och på bra humör   Så himla roligt att se.

 

I morgon är det en ny dag på jobbet börjar klockan 7 och slutar klockan 2 kanske kan få smita tidigare om allt är som det ska :)

Sen efter jobbet får man fira att det är helg och att jag nästan är helt frisk denna helg wihu.

 

Nu skall ja lägga mig och nanna kudden tack för denna underbara kväll och dag.

 

Kramar

Tjingeling

  

Av Jenny - 16 september 2010 13:21

 

Passar på att skriva ett litet inlägg innan jag börjar röra mig mot jobbet.


Idag var så pass snäll att jag åkte iväg och köpte mat som jag sedan lämnade till min sambo på hans jobb. Passade även på att köpa mig lite mat :) Vart thi mat riktigt gott mums.


sen har jag vart i stallet och tittat till lilla prinsessan och hon hade det bara bra där hon stog.


Nu är det dags att röra på rumpan igen och fara till jobbet jobbar 14-20 idag .. ska ha en kräftskiva för alla våra boende skall bli riktigt roligt hoppas att det blir lyckat men det tror jag nog =)


ha det bra alla där ute nu så hörs vi

Kramar


Tjingeling

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards