Alla inlägg den 15 september 2010

Av Jenny - 15 september 2010 11:26

Igår kom sambons massör över och vi pratade lite om olika företag vad man ska öppna i och hur man går tillväga snacka om att det finns en djungel att öppna handelsbolag,aktiebolag m.m . Han själv tyckte att aktiebolag var det som nog lätt som det bästa allternativet så om man startar får man även kolla upp det. Mycket med det lilla :)

 

Så just nu har man många tankar i huvudet som snurrar runt ska ja eller ska jag inte? Det är min stora fråga. Samtidigt som man vill känner man en stor osäkerthet , men det är väl helt naturligt.

Vad tycker ni några tips?

 

Vad ja har planer att starta inom det kommer jag tyvärr inte att avslöja ännu men om ja väl börjar med allt på riktigt som kommer jag inom kort att avslöja vad det är  

 

Ja nu sitter jag bara framför datorn och tar det lungt ,för snart bär det av till jobbet. Jobbar kväll idag fram till klockan 9 sen blir det hem och natti sig i sängen eller inte :) brukar ta någon timme innan ja kan sova efter jobbet så runt 11 hamnar nog ja i sängen:)

 

ha det bra alla där ute och lämna gärna ett fotspår efter dig.

 

Kramar

 

Tjingeling

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards