Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

IKEA

Av Jenny - 27 januari 2011 11:08

Hej alla glada!!!

 

Idag bär det av till ikea med min vän sofie shit va roligt det skall bli.

Sitter i soffan och väntar på att tiden skall gå lite fortare. Skall hämta söta lilla neo(sofies son) på dagis halv 2 sen skall ja åka och hämta sofie på jobbet sen bär det av till ikea wiiiie.

 

Varför känns det som om tiden står still när man vill att den skall gå fort och tvärt om?? tycker inte att det är speciellt roligt.

 

Ja undrar vart min sambo tog vägen klockan 9 gick han till läkaren men inte kommit tillbaka än :( han skulle ta prover som det var lång tid till men nu börjar ja bli ororlig bara det inte var något allvarligt..

 

Nu skall ja kolla vidare på datan men vi hörs lite senare ha det bäst alla där ute så lägger jag kanske upp lite bilder från det ja köpt på ikea :)

 

Kramar

 

Tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 20 maj 2011 15:27


Körde sambon till jobbet sen bar det av till stallet där jag och min vän sanna hade bestämmt träff. Vi stog och pratade en stund och hämtade sedan in hästarna från hagen.   blev först en uteritt i skogen och red sedan en sväng på ridbannan. Ho...

Av Jenny - 19 maj 2011 23:34

Hejsan alla glada människor där ute i nattens mörker=)   Tiden har bara rullat iväg och ja ska vara helt ärlig så har jag nästan glömt bort min lilla blogg. Men nu känner jag att det är dags att börja ta upp skrivandet på allvar igen      Det...

Av Jenny - 3 februari 2011 20:41

Hejsan alla glada bloggare.   Nu är det väl dags för lite uppdatering av bloggen och dagarna som gått :)   Måndag: Ledig dag från jobbet som gick i slappar tecken :) blev inte alls mycket men passade på att städa undan lite här hemma.sen bar ...

Av Jenny - 29 januari 2011 21:19


Hej alla glada bloggare!   Har just kommit hem från en lång dag på jobbet som har gått rätt okey trotts allt som hänt där idag:)   Men ja fick ett samtal av min mor nu på kvällen,ett samtal ja gärna kan glömma.Mamma berättade att hennes kusi...

Av Jenny - 27 januari 2011 22:37

Hej alla glada !!   Ska bara skriva lite snabbt innan ja skall lägga mig ner i min underbart sköna säng:)   Shit va roligt och mysigt det vad idag på ikea vi måste åka ditt snart ... Det är så skönt att bara gå runt och titta och få lite nya ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards