Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Jenny - 27 januari 2011 22:37

Hej alla glada !!

 

Ska bara skriva lite snabbt innan ja skall lägga mig ner i min underbart sköna säng:)

 

Shit va roligt och mysigt det vad idag på ikea vi måste åka ditt snart ... Det är så skönt att bara gå runt och titta och få lite nya ideer på saker och ting ... ja var väldigt duktig idag ja kom varken därifrån med ljus eller servetter fast jag var väldigt sugen på det ...

 

Jag köpte inte alls mycket idag blev bara en ny diskborste, nya köks redskap och en låda:) men måste åka ditt snart igen och då handlar jag nog lite mer :) vill hellst av allt köpa nya möbler så får se till att flytta NU så jag har ett nytt hem att inreda med massa nya saker :) dyrt men roligt man flyttar ju inte så ofta lixom ... Får leta rätt på mitt drömboende i morgon..

 

GOD NATT ALLA vi hörs i morgon

 

Kramar

 

Tjingeling

Av Jenny - 27 januari 2011 11:08

Hej alla glada!!!

 

Idag bär det av till ikea med min vän sofie shit va roligt det skall bli.

Sitter i soffan och väntar på att tiden skall gå lite fortare. Skall hämta söta lilla neo(sofies son) på dagis halv 2 sen skall ja åka och hämta sofie på jobbet sen bär det av till ikea wiiiie.

 

Varför känns det som om tiden står still när man vill att den skall gå fort och tvärt om?? tycker inte att det är speciellt roligt.

 

Ja undrar vart min sambo tog vägen klockan 9 gick han till läkaren men inte kommit tillbaka än :( han skulle ta prover som det var lång tid till men nu börjar ja bli ororlig bara det inte var något allvarligt..

 

Nu skall ja kolla vidare på datan men vi hörs lite senare ha det bäst alla där ute så lägger jag kanske upp lite bilder från det ja köpt på ikea :)

 

Kramar

 

Tjingeling

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards