Alla inlägg den 8 september 2010

Av Jenny - 8 september 2010 17:32

Började med ett underbart sms som gjorde mig ännu mer i kroppen än vad ja redan var sen ringde mig lilla plutt   Han ringde för att fråga hur allt var sen frågade han om han skulle köpa med sig något hem till efter han hade tränat.Ja blev jätte glad så nu ligger jag här i soffan och väntar på att han skall komma hem!

 

Min inköps lista:

3 Paket mexikana soppa orkar inte äta något annat nu när ja är sjuk :)

1 Påse med lakris bilar

2 Apelsiner 

 

Längtar så tills min prins kommer hem   

 

Puss & Kram

Tjingeling

 

Av Jenny - 8 september 2010 10:31

Är redan trött på denna förkylning som bröt ut igår kväll men under natten utvecklades sig väldigt mycket   Ligger här i soffan med datan i knät och tycker synd om mig själv jag verkligen hatar att vara sjuk vill bli frisk nu .

 

Man orkar inget när man är sjuk iallafall inte jag ligger bara och svettas och tar jag bort täcket så fryser jag ihjäl blääää vill vara frisk nu men tyvärr kommer det väl inte gå så fort.

 

Hoppas bara inte att ja smittar min sambo men konstigt nog så brukar vi aldrig sjuka när den andra har vart det spelar ingen roll vad för sjuk vi vart är inte det konstigt??

 

ha det bra alla där ute nu så får vi se när jag orkar skriva här nästa gång.

 

Tjingeling

Av Jenny - 8 september 2010 10:19

Tänk va tiden går fort när man är har roligt och är lycklig.

 

Igår firade jag och min underbara sambo 4 år. Tiden har gått så himla fort men ändå långtsamt. Tänk allt som vi hunnit uppleva tillsammans.

 

  JAG ÄLSKAR DIG  



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards