Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Jenny - 20 maj 2011 15:27

Körde sambon till jobbet sen bar det av till stallet där jag och min vän sanna hade bestämmt träff. Vi stog och pratade en stund och hämtade sedan in hästarna från hagen.


blev först en uteritt i skogen och red sedan en sväng på ridbannan.

Hon skötte sig riktigt bra förutom i början då vi inte riktigt var överens om hur vi skulle arbeta så hon ställde sig på två ben och ja gled så fint av,kan säga att jag inte vart så glad. Bara upp igen och titta efter bråket så gick hon helt plötsligt jätte fint och lyssnade på allt jag bad henne om så duktigt så..


Efter passet på ridbannan bar det av på en liten uteritt igen ner till häst badet helt underbart,men det tyckte inte lilla zita i början men sen var det hon som doppade hela huvudet under vattnet + att hon höll på att lägga sig ner men ja han att rädda det i sista sekund,hade inte känns så bra att hamna fullt påklädd i iskallt vatten   


sen bar det hem igen och hästarna fick lunch i hagen och såg väldigt nöjda ut efter dagens ridningen...


tack sanna för en helt underbar morgon =)


Snart dags att åka och handla lite till ikväll då ja ska passa min underbara väns son neo skall bli väldigt roligt =) sen blir det till att mysa lite när sofie kommer har inte träffat henne på länge nu så skall bli roligt...


ja det är det jag har gjort idag och kommer att göra ..


Jag önskar er alla en trevlig fredag kväll


kramar


Tjingeling


  mysigt med snö=)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards