Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Jenny - 21 augusti 2010 21:16

Jag undrar hur vissa människor här ute i världen tänker.

 

Om jag är ovän med någon och den personen känner någon som ja är vän med ska ja då bli ovän med henne  också?

 

Det har nämligen hänt ja tänker inte nämna någon namn men jag har en super bra vän som ja gillar jätte mycket hon är ovän med en och den personen har alltid pratat så mycket med mig och min sambo så fort vi träffats men sen en dag såg hon oss vara påväg upp till min goda vän sen efter det när vi har träffats har hon knappt velat hälsa på varken mig eller min sambo jag förstår inte hur man tänker ? visst detta bryr jag mig inte om vill hon inte prata med mig visst hennes val ja bryr mig inte jag har inte gjort henne något hon som förlorar på det, men jag tycker bara att det är så konstigt vi är vuxna människor och många gånger har vi gemensamma vänner men ska ja då behöva välja sida? om så är det klart ja väljer den andras sida som inte bett mig välja för en god vän ber en aldrig att välja sida det är iallafall min syn på det hela visst finns säkert andra som tycker tvärt om, tycker det bara är så konstigt.

 

Tittade ut för genom fönstret för en stund sen åt det var en sån fin solnedgång såg ut som himlen bran och nu när man tittar ut är det så mörkt ute det mörknar verkligen snabbt nu för tiden så tråkigt ja vill att hög sommaren skall komma tillbaka..

 

nu kom min sambo hem skall vara lite trevlig honom nu vi hörs på er alla där ute kram

Av Jenny - 21 augusti 2010 20:12

 

Halloj alla glada   

 

Första gången här för mig men det ska nog gå bra eller vad tror ni?

Denna blogg kommer handla om allt från himmel och jord.

 

Idag är min sambo på kalas hos sin kussin och ja ligger hemma i soffan jag mår inte så bra så jag orkade tyvärr inte följa med hade vart väldigt roligt men det kommer fler tillfällen tyvärr inte när han fyller 18 men iallafall. Sen var vi bjudna på namngivelse idag som ja jätte gärna hade velat gått på men eftersom vi skulle iväg idag var ja tvungen att tacka nej men ja hoppas att dom hade det helt underbart och det tror jag nog. Fan ja vill verkligen inte må såhär ja vet tyvärr inte vad felet är men det är nog inget allvarligt ja hoppas att ja är bättre i morgon.

 

jag hoppas att ni alla där ute har haft en toppen dag och att ni får en underbar kväll och en bra restrerande helg.

 

kram på er alla.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta motionerar ni i veckan?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 gånger
 5 gånger eller mer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards